mandag den 30. november 2009

Nyt og gammelt..

Netto har i denne uge de her små glasskåle og jeg kunne altså bar ik stå for dem! Jeg fortryder endda, at jeg ikke købte en mere af de små:) Den store kostede 30 kr og den lille 20 kr, så det er til at have med at gøre...
Idag skal de fyldes med slik og pebernødder:)


Mormor og morfar skal flytte om 14 dage, så mormor er ved at rydde godt op i sagerne. I lørdags fik jeg tiltusket mig hele 3 fine kander, som skal stå og pynte i skabet(når jeg engang har fundet en skænk der passer dertil:))..

7 kommentarer:

Ditte sagde ...

Årh jeg stod også og kiggede på de der glasskåle i netto i går, de er bare super flotte!

Og det er kanderne også!

Mig sagde ...

De kaffekander er bare rigtig fine... Fra min farmor har jeg kaffekander, flødekander og sukkerskåle stående fremme. Har også kaffekopper osv til, men det er pakket ned og står i kld...

Det er ikke noget vi bruge.. Men gemmes, det blir det.

Hyggehygge
Marianne

Vibeke sagde ...

De glasskåle ser skønne ud, passer lige til julens godter!
Knus
Vibeke

Mette Lykke sagde ...

Fyldt med jul godter er de små skåle helt perfekte..
Kanderne fra din mormor er meget smukke, og dem vil du glæder dig over i mange mange år..
De har en stor affektions værdi.

MissMuffin sagde ...

Ditte, de er så fine. Jeg vil så gerne have en lille en mere, så jeg håber der er nogen tilbage når jeg kommer derud her en dag i ugen...

Velkommen til Marianne:)
Jeg bruger min oldemors fine tallerkner til hverdag, for jeg synes det er synd de ikke bliver brugt. Farmors kaffestel har jeg endnu ikke fået lokket fra hende:)
Jeg elsker gamle sager og forsøger bedst muligt også at bruge dem:)

Vibeke, de passer nemlig til masser af godter:)
Knus

Mette Lykke,jeg tror jeg må have fat i nogle flere skåle, for godter rundt omkring er en god ting.
3 kander er meget, men de skal nok allesammen få en plads. Måske en enkelt ryger i kolonihaven til blomster, for det er så fint..
Knus

Sophia Maria sagde ...

Nej hvor er de smukke!!

MissMuffin sagde ...

Tak:)