torsdag den 15. oktober 2009

Torsdag..

Puha, de flødeboller er bar SUPER lækre!
Der blev holdt en ekstra kaffepause idag hvor vi guffede flødeboller og de bragte virkeligt lykke. Især dem med hasselnøddebund er rigtig gode..
Oven på sån en omgang trængte jeg til lidt frisk luft, så jeg fik Kristian og Emma til at hente mig ved toget, så vi kunne gå en tur langs havnen i Nørresundby.
Vejret er virkeligt dejligt trods kulden og vi fik en dejlig tur. Lige nær ved ligger Føtex, så der blev også provianteret. Jeg får gæster lørdag og mangler kun lige nogle småting nu, men de kan næsten allesammen findes på torvet lørdag..
Nu skal jeg lige kigge lidt rundt i blog-land og så kalder et laaangt vaaarmt bad og min seng:)

4 kommentarer:

Lone sagde ...

Ih, hvor bliver jeg altså lækkersulten efter flødeboller...

Hvor er den smuk den lille søstjerne. Tog du den ikke med hjem og tørrede den? - Altså indtørrede den...?

God fredag til dig :)

MissMuffin sagde ...

Haha, det er jeg ked af:)
Nej, det gjorde jeg ikke, for jeg synes allerede den lugtede temmeligt meget- men smuk var den!

God fredag:)

Annette sagde ...

Tak for kigget af jernbanebroen, vi boede meget nær ved den..... Jeg kan forestille mig, at du har været dagens populære person på jobbet, flødeboller med hasselnøddebund, waaaau.

MissMuffin sagde ...

Jeg ville gerne bo dernede omkring. Der er bygget de lækreste(meget dyre) lejligheder helt ud til havnen, dem går vi og savler lidt over:)