lørdag den 31. oktober 2009

Tidligt oppe..

Sikke et tidspunkt at være oppe på! Men jeg kan altså ikke sove mere lige nu- jeg har oss sovet meget de sidste dage... Kroppen føles stadig lidt gele-agtig, men ellers er kvalmen, hovedpinen og svimmelheden væk, så weekenden er ikke helt ødelagt. Den skal bar tages i roligt tempo og det er der heldigvis tid til..
En tur ind til byen kommer jeg nok ikke uden om, for et fødselsdagsbarn imorgen skal have en lille pakke, der mangler en smule til aftensmaden og så skal jeg altså nok også bar li den tur på torvet... Orker jeg, så er der også et par julegaver der trænger sig på:)
Resten af lørdagen skal sån set ikke rigtig gå med andet end afslapning og i aften skal vi bar hygge og se et par film. Vi trænger begge til en rolig weekend...
Græskar-manden er fra sidste år. I år bliver der ikke lavet nogen, for jeg har glemt et græskar hver gang jeg har været hjemme ved Pap. Undskyld Pap!

8 kommentarer:

Mette Lykke sagde ...

Godmorgen på kvisten..
Godt du er ved at være fit igen, jeg døjer stadigvæk med snuen..
Du må tage dig en selv forkælelses dag i dag..

MissMuffin sagde ...

Det er også lige højsæson! Jeg kan mærke, at forkølelsen sidder og gemmer sig, men den bliver bekæmpet med alle kneb!
God bedring..

Madame sagde ...

Godmorgen til dig, sikke en redelighed at du har været syg - jeg håber, du hurtigt bliver helt rask igen.
Det lyder som hyggelige planer, du har for dagen. Her skal der bare gøres rent og købes ind til gæster i morgen.

Anette sagde ...

Du har godt nok været tidligt oppe. Håber du får en rolig week-end. Det lyder som om du trænger til at slappe helt af? Pas på dig selv og god lørdag.

MissMuffin sagde ...

Madame, jeg tror jeg er kommet ovenpå igen, men lidt slatten er man altid efter sån en omgang...

God lørdag!

Anette, så må det jo også betyde at en middagslur er helt legal:)
Lørdagens eneste planer er den tur ind til byen med lidt småshopping, det er god forkælelse og så skal vi ellers bar hygge med film og god mad..
God lørdag..

Karin Grøn sagde ...

Han er ellers fin- synes jeg.Godt du er ved at blive rask igen. God tur til byen.

Annette sagde ...

Godt at du er ved at være på toppen igen. Hav en rigtig god weekend uden for mange aktiviteter.

MissMuffin sagde ...

Annette, vi tar det hele i stille og roligt tempo- hvertfald idag:)