torsdag den 8. oktober 2009

Vanilla - Strawberry - Rose....

Lotte siger, at jeg skal lære at drikke te.
Og jeg tror faktisk næsten jeg er ved at lære det. Denne her skønne Vanilla-Strawberry-Rose te er rigtig god og har en dejlig duft- lidt ligesom når man kommer ind i en brugskunstforretning, sån lidt parfumeret og sæbe-agtigt:)
Så lige nu sidder jeg med en kop te med mælk, tændte stearinlys og en snorkende Emma...

Jeg har bilen til arbejde idag og det letter meget, for ellers føles en torsdag lang.
Christina og Futte kommer i aften, så jeg skal lige kunne svinge indenom et eller andet sted og provianetere lidt. Der er kage i eftermiddag og weekeden kommer nærmere.
Ha en dejlig dag:)

7 kommentarer:

Madame sagde ...

Og dejlig dag også til dig ;o)

Uhm ja, der findes så mange skønne theer - man skal bare lige opdage dem ;)

MissMuffin sagde ...

Ja, så mon ikke jeg lærer det:)

Linebinevaskemaskine sagde ...

det er den perfekte årsid at lære at drikke the på :) sådan en varm kop the når det regner og rusker udenfor

Charlotte sagde ...

Jeg er så en af dem der elsker at drikke the - især om morgenen på fridage - så bliver det til flere kopper! Jeg hælder meget til grøn the og hvid the ... tror jeg må ud og købe lidt Kushmi the også - det skulle være så godt, siges der. :-)
Den the du viser her, lyder til at være lækker!

MissMuffin sagde ...

Line, det er også kun fordi at kakao bliver for vammelt i længden at jeg er hoppet på the-vognen, for engang imellem trænger man altså virkeligt til noget varmt..

Charlotte, jeg kan bedst li theen hvis der er lidt mælk i og det passer ikke så godt til grøn the synes jeg. jeg er dog vild med citronte, det smager super godt!
Kusmi skulle være rigtig godt, men jeg har hørt at Pukka skulle være helt fantastisk, så jeg overvejer at investere i sån en pakke..
The'en jeg viser her er købt i Søstrene Grene, den er rigtig god:)

Piskeriset sagde ...

Det var da en sjov smagskombination! Teen bliver ikke parfumeret af roserne? Jeg er i gang med en blomme-te på arbejdet, og den er ok - men ikke så blommeagtig, som jeg troede.

MissMuffin sagde ...

Den er sån lidt parfumeret, men på en god måde..
Den er lidt krydret og meget tøset:)
Blomme-te lyder spændende! Jeg havde set mig lun på en chokolade-caramel te inde hos Et Cetera, men den var de vidst udgået fra desværre...