mandag den 26. oktober 2009

En vaskeægte tæppetisser..

Idag var jeg til et møde i en af kommunens udkanter, så jeg valgte at køre direkte hjem, så måtte der bar lidt arbejde med hjem..
Arbejdet kan nu godt vente til der bliver mørkt, så jeg tænkte at Emma ville have godt af at få en omgang manicure. Så jeg hentede hende og vi kørte til den vanlige hundesalon på Kastetvej, hvor vi så ofte er kommet før.
Men da Emma kommer over i armene på den søde hundefrisør bliver hun åbenbart så bange, at hun tisser ned af hende. Ups! Det var altså lige lidt pinligt!! Vi fik dog klippet neglene og hundefrisøren tog det i stiv arm.
Bagefter kørte vi ned til fjorden og fik lidt luft. Vejret er perfekt til en dejlig gåtur, men mine støvler viste sig ikke at være særligt vandtætte, øv...
Nu må jeg hellere kigge på det arbejde inden jeg skal hente Kristian fra træning om et par timer.



6 kommentarer:

VillaVillaKulla sagde ...

Hehee Emma altså :) Hvor bliver hendes indre prinsesse af! Skønt med tidligt fri.

MissMuffin sagde ...

Jeg ved det ikke Lotte, men det var altså lige lidt pinligt:)

Annette sagde ...

Haha, hun er altså skøn hende Emma. Hun ved godt hvem der vil hende det godt og hvem der vil udsætte hende for alverdens forfærdentlige ting så som manicure ☺ ☺ ☺

MissMuffin sagde ...

Ja, det må man sige! Men det var altså lige lidt pinligt, men mon det første gang det er sket:)

Piskeriset sagde ...

*fnis*
Altså, det er jo ret sjovt, når det ikke er en selv, der bliver tisset på! :-D

MissMuffin sagde ...

Jeg nåede også at tænke, at det var godt hun først blev bange efter jeg havde afleveret hende:)