onsdag den 21. oktober 2009

Forkælede..

Emma og mig er nogle frygteligt forkælede piger:)
Først tilbyder Kristian at lave aftensmaden og det betyder hjemmelavet pizza.
Så kommer han hjem med en ny kurv og lækkerier til Emma, efter han lige skulle hente mere foder til hende...
Så nu vil jeg smide benene op i sofaen og slappe af, mens pizzaen bager i ovnen og Emma snorker..
Jeg har bevilget mig selv en forlænget weekend, så efter at have knoklet og arbejdet over et par timer, kan jeg nu slapppe af og holde forsinket efterårsferie..

8 kommentarer:

Vibeke sagde ...

Det er jo bare herligt, med lidt forkælelse!
Pizza er ikke det værste man har, især ikke når den er hjemmelavet:)
Knus
Vibeke

MissMuffin sagde ...

Ja, man trænger vel altid en smule:)
Sån en hjemmelavet pizza med spørd bund, lufttørret skinke og frisk mozzarella er luksus...
Knus

Sofie Maria sagde ...

Hvor lyder det bare dejligt med velfortjent miniefterårsferie og hjemmebagt pizza i ovnen :) Tak for tippet med brødet - jeg prøver at bage ciabattaen ;)
God aften!

Linebinevaskemaskine sagde ...

yay! herligt at blive forkælet :) i er nogle heldige tøser

MetteSofie sagde ...

Mmm... Der er I vel nok heldige Emma og dig :) - Elsker også når Thomas bager pizza... Det må være de fleste fyres favorit!

Annette sagde ...

Lækkert med sådan en hjemmelavet pizza ☺
Nyd en velfortjent ferie.

Lone sagde ...

Hvor er det sødt af Kristian at forkæle jer piger :)
Hvis det er den slags bløde kurv, vi havde til vores Miss, som jeg tror, det er, bliver Emma meget glad for den.
Rigtig god aften til jer - og god efterårsferie :-)

MissMuffin sagde ...

Sofia Marie, det føltes hvertfald rigtig skønt bar at kunne slænge sig i sofaen:)
Det er hvertfald et rigtig lækkert brød og jeg ville være det jeg bagte hvis jeg skulle have en lille tapas-picnic som jeres..
Knus

Line, vi bliver faktisk rigtig tit forkælet, så jeg klager ikke:)

MetteSofie, det er faktisk også det eneste mad Kristian kan lave, men det er han til gengæld også rigtig god til:) Tror mange mænd kan ikke kan lave andet en pizza- det gælder fx også min Pap..

Annette, det er rigtig lækkert og så iskold cola til:)
Takker, den skal nydes!

Lone, vi bliver tit forkælet, Kristian er en rigtig god kæreste:)
Hun har simpelthen snorket derud af hele natten, så den er allerede en succes!