fredag den 16. oktober 2009

En lille blogleg..

Jeg har set denne lille leg inde ved Trine og synes lige jeg ville lege med selv:)

Hvor er din mobil: Den ligger vidst stadig inde i soveværelset..
Yndlingsmad: Jeg elsker mad, men mors mørbradsfad og mormors gammeldawskylling er helt sikkert livretter. Men jeg elsker også pasta og rødt kød:)
Yndlings drink: Champagne! Jeg elsker champagne og sød hvidvin..
Hvor var du igår aftes: Hjemme i min seng..
Noget jeg ikke er: Vågen..
Muffin: Øhh..Ja Tak! Gerne med chokolade og masser af glasur:)
Øverst på ønskelisten: Et lille bondehus, en WV Beetle cc i en fræk farve og en Litchen Aid. Beskedent, ikke:)
Her voksede jeg op: Voerså..
Yndlingsbutik: MandrupPoulsen, KJdoogfood i Frederikshavn og Penny Lane..
Yndlingsfarve: Det er nok lyserød..
Et sted jeg besøger igen og igen: Hjemme hos mor. Jeg elsker at komme hjem til mit bardomshjem og naturen omkring..
Yndlings spisested: Jeg har vidst ikke et ynglingssted. Jeg elsker at komme ud at spise. Penny lane er måske et ynglingssted hvad angår deres kage, uhm..

6 kommentarer:

Madame sagde ...

Godmorgen, MissMuffin, jeg håber, du er vågen nu :-) Det var herlig læsning, og det er sjovt, for jeg mindes også min mors mad som noget af det lækreste.
Du må have et lille bondehus en dag, hvor du kan pusle om planterne og lave masser af lækker mad.

Ha' en dejlig dag!

Annette sagde ...

God morgen til dig, det var dog dejlig læsning her fra morgenstunden. Du har ret, mormors kylling fyldt med persille og den mest vidunderlige sovs og nye kartofler, det slår bare ALT.....
Hav en rigtig god arbejdsdag.

Pernille på 1. sagde ...

Godmorgen MissMuffin, det var da en herlig lille leg, åh jeg kan godt forstå din drøm om det lille hus og bilen.

Jeg husker min mormors mad som noget helt specielt, min mor er ikke en ørn til at lave mad :)

Knus

Charlotte sagde ...

Godmorgen. :-)
Sjov læsning - herlig lille blogleg.
Jeg så lige på flødebollerne i et af dine forrige indlæg .... MUMS - de ser gode ud!
God fredag til dig.

MissMuffin sagde ...

Madame, jeg er nogenlunde vågen hvertfald:)
Mors mad smager altid anderledes end når man selv laver det og det der mrøbradfad er bar guf:)
Ja, det håber jeg bliver en realitet snart, men vi har jo lige den lejlighed vi skal af med først..
God fredag:)

Annette, det smager også super godt, men det her er en slags kogt kylling med en sovs af eddike og suppevand, det smager så godt! Virkeligt en livret som jeg får alt for sjældent..
God fredag:)

Pernille, min mor er god til at lave mad, men hun interesserer sig ikke særligt meget for det og forstår ikke hvor jeg har min interesse fra:)
Vi skal af med Kristians lejlighed, så kommer vi hvertfald drømmen om et hus lidt nærmere..
Knus- og god fredag:)

Charlotte, du kan tro at de er gode!
Heldigvis er der vidst også til en flødebolle idag selvom de tog godt fra igår:)
God fredag:)

Hanne K's verden sagde ...

Æj, hvor du da lige frister mig. Har lyst til straks at køre til Aalborg og besøge Penny Lane;) Fantastisk butik. Er sikker på at den bedste foccacia jeg nogensinde har smagt var fra Penny Lane - uhmmmmmmmmmmm.
Må straks videre i din blog for at finde flødebollerne:)