tirsdag den 13. oktober 2009

Solskin i min stue..

De her små solstråler lyser op i stuen, det er lige før man helt får forårs-fornemmelser og det er li tidligt nok:)
Eftermiddagen blev tilbragt på sofaen med vaskeægte dovneri, mens Kristian har været på et par timers overarbejde.
Kødet til den planlagte lasange med rodfrugter blev glemt i fryseren, så det blev bare til en flad mad idag og så kan kødet vente der, til en anden gang.
Nu skal aftenen tilbringes med endnu mere dovneri, et langt varmt bad og lidt læsning.
Jeg får skønne veninder til spisning lørdag og aner ikke hvad jeg skal servere, så der skal nok også kigges lidt kogebøger..

4 kommentarer:

Eva Nynne sagde ...

Dejligt med lidt solskin i stuen :-) Der har jo også været sol udenfor, men pyha hvor var det bidende koldt.

Jeg fik luret lidt i den der bagekogebog, du omtalte... Jeg ville lige tjekke om den var værd at investere i for at få de glutenfri opskrifter, men der var jo ikke så mange - dem der var, så dog ok ud. Jeg købte den nu ikke...

Mange hilsner fra Eva

Piskeriset sagde ...

Sikke de lyser op - ja, de er helt forårsagtige :-)

Lasagne er nu ellers godt - det er alt for lang tid siden, jeg har fået det!

Pøjpøj med opskriftjagten!

MissMuffin sagde ...

Eva, der er nemlig mega koldt selvom vejret er ret klart. Jeg er simpelthen sån en frossenpind!

Nej, det har du ret i, men de ser nu gode ud. Bogen er med jævne mellemrum på tilbud eller du kunne måske låne den på biblioteket så du kunne prøve de af opskrifterne du kunne li?

Knus

Piskeris, jeg kunne heller ikke stå for dem da vi var på torvet i lørdags, selvom jeg ikke er særlig vild med gul...
Lasange er rigtig godt!
jeg havde planlagt en omgang med rodfrygter og bacon, men det må blive i weekenden i stedet...

Knus

Annette sagde ...

Der skal altså også være mulighed for at dovne lidt bare engang imellem. Skønne, skønne farve dine blomster har.