mandag den 26. oktober 2009

Så er vi på den igen..

Mine 4 fridage er godt nok forsvundet hurtigere end først forventet:)
Nu kalder arbejdet igen, men jeg starter heldigvis med at have bilen, så føles dagen ikke så lang. Når jeg har fri skynder jeg mig hjem efter Emma, for hendes negle trænger frygteligt meget til at blive klippet, så det skal vi have gjort noget ved.
Kunne vejret nu bare være nogenlunde, så vi kunne komme ud at gå en lang tur ville det være skønt, for der har ikke været vejr til at være ret meget ude den her weekend..

2 kommentarer:

Annette sagde ...

Ja, det er underligt fridagene de er altid væk før man får set sig om, hvorimod arbejdsugen kan føles som måneder. Hvor er de skønne de 3trolde i sofaen, jeg er ret vild med den der er tilbage, men desværre kan det ikke lade sig gøre at indlemme den i husholdningen hernede.
Hav en rigtig god arbejdsdag.

MissMuffin sagde ...

Ja, det er uretfærdigt!
De er bar rigtig søde som de ligge der på stribe.
Kunne ellers være fint Annette, for vi har tidligere hentet den skønne hanhund i Holland, så kunne der være sket en lille udveksling hvis i havde haft muligheden:)