søndag den 25. oktober 2009

Turen gå nordpå..


Det var bar en rigtig hyggelig fødselsdag og jeg kom først i seng kl. 2. Jeg drak dog ikke, men synes jeg føler mig lidt groggy her til morgen, ligesom tømmermænd. Det må være alt den lækre mad og snak:)
Kristian var selv til fodboldafslutning og kom brasende kl. 6 imorges og lugtede som et helt værtshus, så de har da vidst haft det ganske sjovt.
Nu skal han nok sove hele dagen for at blive bar nogenlunde levende, så jeg vil køre en tur hjem til mor og kigge til vovserne.

4 kommentarer:

Madame sagde ...

Uha klokken 2 var sent for et A-menneske som dig, men det er dejligt, at I hyggede jer.
Ha' en god søndag med de små vovser :-)

MissMuffin sagde ...

Den holdt også hårdt til sidst, men i godt selskab kan man godt glemme at man er mega træt!
Ha en god dag:)

Grith sagde ...

Tak fordi du følger med i min blog - så det lige i morges og blev så glad...

Herhjemme kan Anders bruge flere dage på at komme ovenpå en bytur og det uden han drikker sig voldsomt fuld. Han kan bare ikke tåle det.

Du må have en rigtig god søndag.

Knus Grith

MissMuffin sagde ...

Du laver mange fine ting i køkkenet Grith, det må jeg jo bar følge med i:)

Herhjemme er Kristian på samme måde- men jeg tænker, at deres tømmermænd nok er det samme som den der næsten dødelige mande-influenza de sommetider rammes af:)

God søndag..