tirsdag den 13. oktober 2009

Vinterhi?

Hold fast Emma har snorket i nat, hun må da snart gå helt i vinterhi, for hun rejste sig bar og gik med mig ind i stuen da vækkeuret ringede og nu snorker hun igen!
På arbejde har mange efterårsferie, så det hele foregår i et lidt andet tempo end normalt og der er lidt mere plads til hygge.
Jeg kunne også trænge til ferie, men jeg har taget en del fri til jul og så skal jeg jo snart på skole, så mon ikke det er bedst at spare lidt på den:)
Har du efterårsferie?

13 kommentarer:

Anette sagde ...

Ha ha - hvor skønt at kunne snorksove på den måde :P Vi kan også mærke det er ferie for mange på mit job. Stille og roligt er der - næsten for stille :) Så nej - ingen ferie til mig lige nu. God dag

Mette Lykke sagde ...

Hun har et godt sovehjerte den søde Emma..
Jeg har enten altid ferie, eller aldrig ferie..
Men jeg kan alt for godt huske hvordan man kan længtes efter et par fri dage..

MissMuffin sagde ...

Anette, ja det må være dejligt!
Der er også ret stille her, især om eftermiddagen!
Heler ingen ferie her, så det er lidt synd for os:)

Mette, det kan man vidst roligt sige at hun har:)
Jeg ville godt altid have "ferie", men det skulle være fordi jeg kunne og ikke fordi jeg blev nød til det..

Pernille på 1. sagde ...

Griner ja det er utroligt hvor meget lyd der kan komme ud af sådan et lille væsen, hun ser også noget bombet ud.

Ja jeg har ferie :)

Annette sagde ...

Hun er altså bare for lækker hende Emma, også selv om hun snorker...
Hav en rigtig god dag.

Hanne K's verden sagde ...

Haha... hun ser totalt afslappet ud den lille Emma.
Heller ingen ferie til mig ... endnu. Tager til Tyrkiet den 28. oktober på danseferie - så jeg må lige stramme mig an et par uger endnu. Glæder mig for vildt!!!

Meget juleferie lyder også skønt.

Eva Nynne sagde ...

Åh en lille sovetryne ;-)

Eva Nynne sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
MissMuffin sagde ...

Pernille, man forstår ikke at sån en lille yndig hund kan snorke som et voksent menneske:)
Snyd at du har ferie:)

Annette, sån noget må du ikke sige højt, det kan hendes ego ikke bære:)

Hanne, hun er virkeligt også afslappet. Hun er et rigtigt luksus-dyr.
Lyder skønt med en ferie til Tyrkiet, så kan jeg godt forstå at du hænger i lidt endnu:)

Eva, det er lige hvad hun er...

Madame sagde ...

Emma er da et rigtigt snorketræ, hihi :-)
Nej, jeg har ikke ferie i denne ugen - men jeg har taget en uge fri i uge 46 og glæder mig så meget.

MissMuffin sagde ...

Så har du også noget at glæde dig til Madame:)

Piskeriset sagde ...

I mit næste liv vil jeg være hund... nej kat... eller... :-)

Jeg har desværre ikke efterårsferie, selvom jeg godt kan trænge til det, men det har de fleste chefer og kolleger, så lige nu kommer der ikke ekstra opgaver ind, og der er lidt mere ro til at komme længere ned i bunkerne, der tårner sig op på skrivebordet.

Ps. jeg er vild med, at Emma snorker! :-D

MissMuffin sagde ...

Haha Piskeris, jeg tror ikke du ville være så vild med snorkeriet hvis du skulle sove sammen med det:)

Jeg håber også på at mine bunker forsvinder nu hvor der er ro, men ferie ville ikke være tosset:)