søndag den 18. oktober 2009

Dovne planer..

Der er ingen tømmermænd til mig idag, men nøj hvor er jeg træt!
Mit indre ur er så kraftigt, at jeg vågnede til sædvanlig weekend-tid kl. 7.. Vi har åbenbart fået os forvildet ind på en af de værtshuse igår, hvor man må ryge og hold op hvor jeg stank. Jeg måtte stå op og gå i bad, for så at gå i seng igen og prøve at sove lidt, men det var ikke meget det blev til. Det betyder eftermiddagslur på sofaen senere:)
Jeg fik gjort en masse rent igår, så det eneste der presser sig på er den enorme bunke vasketøj vi har fået lavet os denne uge. Jeg tror, at jeg kun lige laver et par maskiner, så må resten vente.
I aften har Lise inviteret på aftensmad, det klager jeg ikke over..
Kristian er for engangs skyld ude og se fodbold, men sån er det jo.
En af hans kammerater, som er bror til pigen i et af vores rigtig gode vennepar, døde i fredags under en fest, da han trådte ud af en altandør, hvor der ikke var bygget nogen altan endnu, så han faldt ned og landede i nogle murbrokker. Det er virkligt tragisk, han blev kun 26 år. Jeg har kun mødt ham få gange, men det må være frygteligt at miste sin bror..

10 kommentarer:

Mette Lykke sagde ...

Åh nej, det gør mig ondt, jeg hørte om det i tv.. Det er da tragiskt at miste sin bror på den måde..
Du har fortjent en dovne dag.. Og hvad vaskemaskinen gør jo sin gode del af arbejdet.

Grith sagde ...

Det var dog forfærdeligt, hørte godt om det.

Jeg kan slet ikke forstille mig at skulle midste min søster på den måde, hun er og vil altid være min bedste veninde.

Synes nu det lyder som om du fortjener en slappeaf dag.

God søndag.

MetteSofie sagde ...

Hvor skrækkeligt med den unge mand. Det gyser helt i mig, når jeg læser det, for min bror og jeg mistede en gammel ven for halvandet år siden. Håber en slappe-af-dag kan hjælpe lidt på den triste stemning.

Knus og god søndag til jer!

MissMuffin sagde ...

Mette, det er rigtig trist og jeg har så ondt af hans kæreste, søster, familien og de venner der var til stede da det skete, de må have det hårdt.
ja, man trænger til en slappe-af dag en gang imellem, så jeg nyder livet i pyjamas:)

Grith, jeg har selv 2 brødre og kunne da slet heller ikke undvære dem.
Vi holder slappe-af dag på aller bedste vis herhjemme i sofaen:=

God søndag:)

MetteSofie, det er jeg ked af at høre. Mine venner har jeg heldigvis allesammen i god behold, men det gør altid meget ondt at høre når det er så unge mennesker.
Knus..

Annette sagde ...

Det er frygteligt, både at det kunne ske og så det at miste en bror/søn der ikke er ældre end 26 år. Skrækkeligt.
Hyg dig på sofaen og slap af, det synes jeg du har fortjent efter en hektisk uge. Hav en fortsat rigtig god søndag.

MissMuffin sagde ...

Ja, det er et tragisk uheld.
Man ved heller ikke helt hvordan det kunne ske. Jeg har været i den lejlighed før og synes ikke at det var noget man lige tænkte over at var udgangen til en altan- men der var der så slet heller ikke begyndt på altanen som nu..

God søndag

Lone sagde ...

Godt, at du slap for tømmermænd :)
Den mousse må jeg (også) prøve at lave. Det lyder besynderligt at chokolade og hindbær skulle passe sammen. Det må jeg have afprøvet inden den 31. oktober.

Emma falder smukt ind i efterårsløvet.
Hvor er hun kær på billedet længere nede på siden, hvor hun gerne vil dele morgenbrød :-)

Det var meget trist med den unge mands skæbne... Entreprenøren, som renoverer altanerne må have meget røde ører. Der skal sømmes brædder for dørene udefra, så sådan en tragedie ikke sker. Det må også have været traumatisk for dem, som oplevede det. Jeg læste om ulykken i avisen.

MissMuffin sagde ...

Lone, hindbær og chokolade er det perfekte makkerpar:)

Emma er simpelthen blevet så frygteligt forkælet og mener hun er selvskrevet til at smage alt hvad hun har lyst til- men det er jo kun min egen skyld:)

Ja, det er en frygtelig ulykke.
Jeg tror ikke, at det er en entrepenør der laver altanen hjemme hos dem, men dem selv. De gange jeg har været i lejlighed står den ene sofa foran, så der kun er et smalt stykke dør der kan være åbent. Om det er anderledes nu vides ikke..
Men det er frygteligt at det kunne ske..

Linebinevaskemaskine sagde ...

virkelig trist og tragisk :( en af de endre studerende jeg er i praktik med fortalte i dag at hun skal til begravelsen.

MissMuffin sagde ...

Line, verden heroppe er lille.
Kristian er vokset op i Brovst. Men selvom vi ikke kender den unge mand så godt, så er vi meget glade for hans søster og hendes kæreste. De var en enorm støtte for os da Kristians mor døde, så vi skal med for at vise dem vores støtte og respekt..