torsdag den 29. oktober 2009

Torsdag...

Hold op hvor er jeg meget lidt motiveret for en 9 timers arbejdsdag idag!
Jeg ville meget hellere ligge i min seng, ja jeg ville så:) Det må jeg gøre i weekenden i stedet...
Arbejdet hober sig op og jeg er noget bagefter. Det lidt irriterende, for jeg skulle sån set være i gang med at gøre alt klart til skolestart, for der kommer de to rådgivere, som jeg sidder sekretær for, lige pludseligt til at skulle klare dem selv en måneds tid, så der skulle alt der kan laves, helst være lavet. I stedet dukker der alt muligt andet op.
Mon ikke dagen nok skal gå og måske kantinen har god torsdags-kage idag. Man har hvertfald lov at håbe:)Kursiv
Jeg håber vejret holder tørt. Torsdage er åbenbart fulde af vaner herhjemme, for de dage der er vejr til det henter Kristian og Emma mig ved toget og så går vi en lille torsdags-tur et eller andet sted..

9 kommentarer:

Anette sagde ...

Kan godt forstå du ikke er vild med en 9 timers arbejdsdag - det er også mange timer. Kan godt huske mine lange torsdage som også var på 9 timer + 2 timers transport oveni!
Hvis jeg husker rigtigt (???) så fik du en elevplads? Så er der vel forhåbentligt en til at lære dig op som kan overtage det du sidder og laver for en elev tæller ikke med i normeringen så vidt jeg ved? Du må ikke få stress ihvertfald! Håber du får en god torsdag med en tur ud sammen med Emma og Kristian.

Madame sagde ...

Det lyder rigtig hyggeligt med jeres torsdags-gåtur, MissMuffin!
Jeg har også en lang dag i dag, øv, men lad os håbe, at vi begge overlever :-)
Kagen er da et lyspunkt ...

MissMuffin sagde ...

Anette, jeg har også 1½ times transport næsten, så dagen er lang!
Ja, jeg er elev, men jeg arbejder temmeligt meget på lige fod med de andre.
Igår, da jeg sagde, at jeg følte at jeg var bagud, fik jeg bar afvide at det nok var min prioritering der var noget galt med!
Min uddannelsesvejleder kan godt være lidt stram og have store ambitioner på mine vegne...
Nu må vi, jeg kan hvertfald ikke holdes ansvarlig for noget, så det hende der får problemer hvis det er!
Jeg håber vejret holder, så får vi en skøn tur!
Ha en dejlig dag..

MissMuffin sagde ...

Madame, det er hvertfald en god tradition lige at få lidt luft efter en lang dag og Emma har også lang dag alene hjemme, så vi trænger alle til lidt luft:)

Grith sagde ...

Hej Miss.

Sikke en hård dag. Husk nu at passe på dig selv. De skal jo ikke lægge for meget arbejde over på dig - du er elev.

Sidder lige og tænker at din ugentlige buket blomster faktisk er en rigtig god måde at give sig selv lidt omsorg på.

Hilsen Grith

MissMuffin sagde ...

Grith, det er bar svært, for jeg vil jo også gerne kunne selv og jeg ved, at det bliver bedre- jeg har fået ny rådgiver, det giver ekstra arbejde...

Selvforkælelse er vigtigt!
Jeg skal have min ugentlige buket. Det er mange ting jeg gør for mig selv, som jeg ynes er luksus. Fx. at købe god ost på torvet, gå til frisøren hver måned, gå i varme, lange bade før jeg skal i seng, købe magasiner og kogebøger, køre til fjorden med Emma og gå tur osv.
Man skal vide, hvad der gør sig selv glad, så bliver hverdagen lidt sjovere:)

Knus

Karin Grøn sagde ...

Ja, sådan har man det sommetider og så kan det ende med at blive den bedste dag nogensinde. Lad os håbe det.

Hanne K's verden sagde ...

Føler med dig ... det er ikke kommunernes bedste opfindelse at holde lang torsdag. Dog er vi jo glade for de andre dejligt korte dage;o)
Håber, at dagen går let.

MissMuffin sagde ...

Karin, jeg kom igennem den, men helt fantastisk nærmede den sig aldrig at blive...

Hanne, de torsdage kan være modbydelige. Men ja, de tidlige dage er ikke at kimse af:)