fredag den 9. oktober 2009

Prikker, prikker, prikker..

Da jeg handlede i Netto igår kunne jeg ikke stå for denne skønne kande i keramik, den måtte med hjem. Sværest var at vælge hvilken af dde 4 farvekombinationer jeg skulle tage, men valget endte på den mørke lilla med de lyse prikker..
Nu må tiden vise, om den bliver til en blomster-kande eller måske til friskpresset appelsinjuice?

Emma fik en lang tur da jeg kom hjem i det friske vejr og så hvilede vi lige en times tid på sofaen:) Aftensmaden bliver den nemme løsning og sån er weekenden langsomt skudt igang.. Jeg har lidt planer, men ikke noget vildt, så jeg glæder mig til at slappe af, bage og få læst lidt de næste dage.
Nu vil jeg få tændt lidt stearinlys og sat den rose i vand, som jeg plukkede i haven for et øjeblik siden, da vi lige var en tur ude. Roserne skyder stadig helt vildt, de har vidst glemt at vi nærmer os vinter..

6 kommentarer:

Pernille på 1. sagde ...

Jeg var også i Netto i dag og så den kande ,det var meget tæt på at den røg i kurven, den er bare så fin :)
Knus

MissMuffin sagde ...

Jeg kunne ikke modstå Pernille, den måtte med hjem.
De tilhørende skåle var også rigtig fine...
Knus

Bitten sagde ...

Hold op den er sød! "Godt" jeg ikke har en Netto i min nærhed :D
Da slet ikke hvis der også var skåle til. Uha.

MissMuffin sagde ...

Uha Bitten, det lyder til du ville være blevet svært fristet så:)
Jeg har nogle andre skåle med prikker som jeg er meget glad for, ellers var der nok også røget et par stykker med hjem:)

Linebinevaskemaskine sagde ...

den er da nuser :) rigtig tøse-romatisk. Kom jo til at købe "byens bedste kager" i Netto i dag UPS! ;)

MissMuffin sagde ...

Jeg er meget tøse-romantisk Line, jeg ELSKER sån noget:)
Gjorde du.. Sikke noget! Du lige så slem som mig hvad angår de kogebøger, haha..