lørdag den 3. oktober 2009

Dagens fangst..

Det blev hverken til kjole og strømpebukser, men til en masse andet: dækkeservietter for en slik' i Salling, 3 kogebøger(!), servietter, te, et yndigt skrivehæfte og krydderier kom med hjem.. I MandrupPoulsen faldt jeg for en dørmåtte, en lille ugle og en køkkenur, men der er altså ikke på kontoen til det hele, så nu overvejes der hvad der skal med hjem en anden dag:)
Hjemme igen efter en regnfuld dag er der tændt stearinlys, drukket te og spist chokolade, mens vi har vendt verdenssituationen og Lottes gode nyheder.. Og nå ja, en halv time på øjet fik vi vidst også:)
Kristian er vidst på trapperne og snart går jeg i køkkenet for at kigge på lidt aftensmad..

9 kommentarer:

Anette sagde ...

Sådan kan det gå; at man kommer hjem med helt andre ting end man havde planlagt. God aften til jer.

Pernille på 1. sagde ...

Hvor er det da bare nogle dejlige ting du har fået købt, og noget ganske andet end det du havde planlagt.

Kan du have en hyggelig aften..

Mette Lykke sagde ...

Åh Muffin jeg er da meget overraskeret over at du har købt kogebøger.. Skævt smil..
Jeg gætter på du snart mangler hylde plads.

Madame sagde ...

Sikke dejlige ting du har købt! Når jeg ser, hvad du har købt, får jeg lyst til en at opsøge nogle fristelser til huset :-)
Ha' en god søndag!

MissMuffin sagde ...

Anette, man kommer sjældent hjem med det man har planlagt som du siger:)

Pernille, der er hvertfald ikke meget strømpebukser og kjole over det her nej, men det var lige det der fristede idag:)

Mette,det godt nok lidt slemt for tiden:)Med dem jeg fik købt igår er der faktisk ikke mere plads i køkkenet..
Så nu må vi se hvad jeg så finder på:)

Madame, det er altid dejligt at få købt lidt sager hjem til huset. Jeg fylder jævnligt på min beholdning af servietter og lys, så jeg ikke lige kan løbe tør:)
Ha en god søndag:)

Piskeriset sagde ...

Hæhæ - der kom lige kogebøger med hjem igen ;-)
Jeg er så glad for, at du har samme last som mig - i går lykkedes det mig godt nok at lade være med at købe Byens Bedste Kager, da jeg fandt den på tilbud, men jeg tror snart, jeg falder i... den ser jo supergod ud!

Tillykke med fangsten!

MissMuffin sagde ...

Jeg kan ikke lade være:)
Når Kristian begynder at brokke sig henviser jeg bar til hans kufferter fyldt med cd'er og dvd'er, for det er vidst det samme:)

Ej, jeg kan kun sige "KØB DEN". Jeg synes den er helt vildt god.
For lige at friste dig yderligere har Kvickly "Nigella Ekspress" og "Kager der smager" på tilbud denne uge til kun 80 kr. Jeg har dem begge og er rigtig glad for dem:)

Piskeriset sagde ...

Kager der smager har jeg - og er meget glad for! - men jeg har også set en kogebog om det pakistanske køkken, som er til halv pris hos Kvickly, og den lurer jeg lidt på...

MissMuffin sagde ...

Fristelser er der nok af:)
Kristian mener at det er et tegn, at der ikke er mere plads på hylden, haha:)