mandag den 5. oktober 2009

Ugler, blomster og hindbærsnitter...

Ja, det blev dagens fangst efter en hurtigt runde i byen. Nå ja, og så noget bånd til kastanje-kransen, som lige skal laves færdig i aften..
Efter jeg så den lille ugle hos Pernille blev jeg så forelsket, så jeg blev super glad da jeg fandt den i MandrupPoulsen-tapeter her i byen. Kristian synes heldigvis også den er rigtig fin, så nu står den og pynter lige så fint over på det lille bord.
Blomsterne skal lige i potter, men først må jeg vidst hellere lige få kigget på noget aftensmad:)

7 kommentarer:

Pernille på 1. sagde ...

Hvor er Hr. Ugle bare fin der, han er da sød, jeg har faktisk de samme blyanter som du har stående bagved, dem har jeg købt i vores Bazar.

Godt at Kristian kunne lide ham :)
Knus

Kathrine sagde ...

Næh, den fine lille ugle har jeg også købt! :)

MissMuffin sagde ...

Pernille, Hr. Ugle er ikke til at stå for nej:)Selv Kristian synes han er sjov..
Jeg har vidst købt dem i en lille butik med asiatiske ting der ligger i nærheden af min mor, jeg synes de er så dekorative!

Trine, vi kan da vidst snart danne en ugle-klub her i blog-land:)

Anonym sagde ...

og hvor er så lige hindbærsnitterne ????

MissMuffin sagde ...

Lige om ikke så længe er de i min mave:)

Annette sagde ...

Hindbærsnitterne som nok er spist nu, de er i henhold til min hollandske mand noget af det mest vidunderlige indenfor dansk bagværk.
Godt at uglen faldt i husherrens smag også ☺

MissMuffin sagde ...

Jeg har heller aldrig mødt nogen, der ikke kan lide en god hindbærsnitte. Uhm.. Kristian er ikke så vild med kage, men en hindbærsnitte kan han altid klemme ned;)