fredag den 16. oktober 2009

Weekenden er skudt igang..

Rodfrugter, bacon, øko-okse og tomater simre lystigt på komfuret og skulle gerne ende ud i et godt grundlag for en omgang lasange. Måske jeg skulle have sparet på rødbeden, for lige nu er den temmeligt sprælsk...
Vi gider ikke ud idag. Vejret er kun til indendørs hygge, stearinlys og læsestof. Emma virker heldigvis enig. Så vi vil glide ned i sofaen med de nye magasiner og tæpper, tillade mig selv at komme bare en lille bitte smule i julestemning og spise bar en lille smule snoller..
God fredag:)

6 kommentarer:

Pernille på 1. sagde ...

Det lyder som en fornuftig ide MissMuffin, her har det også regnet hele dagen.

Du kan glæde dig til Boligliv, jeg har ikke læst det andet :)

Knus

MissMuffin sagde ...

Ja ikke Pernille, det en god start hvertfald:)
BoligLiv er super godt og fuld af fine ideer, de penge er godt givet ud- især afsnittet om de varme drikke hitter...

Knus

Piskeriset sagde ...

Fredag er bladdag? :-)

Jeg fik Mad! med posten i dag, og det var altså svært ikke at sætte sig og læse det hele igennem med det samme! Men det havde jeg ikke lige tid til, så det må blive godnatlæsning i stedet :-)

Charlotte sagde ...

Hvor sjovt! Jeg bloggede netop om disse to blade en time før dit indlæg .... :-)
Jeg købte dem i dag - og har faktisk ikke nået at kigge så meget i dem endnu. jeg må have dem med ind til godnatlæsningen.
Her har det også været koldt, vådt og inde-vejr. Super hyggeligt.

MissMuffin sagde ...

Piskeris, det kan lyde sån:)
Jeg elsker nye blade og læser dem gerne i toget til og fra arbejde, men det har jeg ikke lige fået gjort med de her, så jeg hyggede mig rigtig med dem igår:)

Charlotte, jeg elsker blade:)
BoligLiv synes jeg især er godt, men er alt det juleri ikke lige lidt tidligt?!

MissMuffin sagde ...

Piskeris, det kan lyde sån:)
Jeg elsker nye blade og læser dem gerne i toget til og fra arbejde, men det har jeg ikke lige fået gjort med de her, så jeg hyggede mig rigtig med dem igår:)

Charlotte, jeg elsker blade:)
BoligLiv synes jeg især er godt, men er alt det juleri ikke lige lidt tidligt?!