søndag den 25. oktober 2009

Hvem vil have mig:)

Så rejste nr. 2 af de 3 bøller hjemmefra idag og tilbage er ham her- stadig fuld af charme og selvtillid:) Mon ikke snart der er nogen der ikke kan modstå hans charme, jeg havde godt nok lyst til at ta ham med hjem, men så kender jeg en der ville blive ret fornærmet!
Dagen er gået med at lege med hvalpene, besøge mormor og mofar og så spise pandekager, uhm.. Jeg glemte selvfølgeligt mit græskar til en græskarmand!
Nu er jeg godt træt og sidder hjemme i den gode stol sammen med den ynkelige kæreste:) Mine 4 fridage er fløjet afsted og jeg fortryder helt at jeg ikke tog nogle flere, haha..

10 kommentarer:

rijaH sagde ...

Han er jo alt for nuttet. Og tror hvis jeg havde huset/haven til det så var jeg sprunget til med det samme.. Det er jo ikke til at så for alle de folder der er på den lille hund :P er sikker på den nok skal få et godt hjem :)

Hanne K's verden sagde ...

Aj, hvor er han godt nok charmerende. Hvilken race er det egentligt? Godt nok meget hud på sådan en lille størrelse;o)

Anette sagde ...

Åh den lille hvalp - han ser helt bekymret ud :P Han er da sød :) Håber han snart får et godt og dejligt hjem.

DiSign-Keramik sagde ...

Hvor er han da dejlig.

Men har desværre ikke mere plads. Har 2 store hunde og 1 kat, så det er vist rigeligt, hvis du spørger min mand.

Karin Grøn sagde ...

Han er bare skøn, men mon ikke han snart bliver afsat til den rigtige familie. Det vil jeg næsten tro. Vores Balder var af mærkelige årsager på kennelen til han var 5 mdr men jeg er sikker på det var fordi han ventede på vores familie. Han passer som hånd i handske i vores familie.

MissMuffin sagde ...

rijaH, man bliver jo blød om hjertet når man ser sån en lille fyr og han er så fræk og har masser af selvtillid!

Hanne, racen hedder Shar Pei, men mange kender dem under "kinesisk rynkehund" hvilken er et mindre flatterende øgenavn for racen:)
De er super sjove, nysgerrige, har enormt meget personlighed, ser alting og nogle rigtig putte-trolde:)
Huden vokser de i, så som voksne har de ikke helt så mange folder..

MissMuffin sagde ...

Anette, du skal ikke lade dig snyde af det uskyldige udtryk, jeg tror bar han sidder og udtænker hans næste spilopper- fx. at tygge i stakkels mig:)

Uha, kan man få for mange dyr DiSign?
Havde vi ikke sure Emma der helst vil have fred, så havde vi nok også haft en lille pekingeser mere:)

Karin, jeg tror også snart hans nye familie dukker op.
Heldigvis har han de andre lege-tanter at trække på, så han bliver ikke ensom..

Grith sagde ...

Fridage kan man aldrig få for mange af. Og hvor er det bare en skøn hvalp.

Hvor ser han bare bedrøvet ud på det billede... overskriften på dit indlæg passer perfekt til det udtryk han har.

MissMuffin sagde ...

Grith, jeg tror ikke han er ked af det, for nu går han sammen med mors voksne hunde og hygger:)
Måske han er en anelse fornærmet over at være blevet lukket inde på værelset mens vi bagte pandekager:)

DiSign-Keramik sagde ...

Nej man kan ikke få for mange dyr, men den bedre halvdel skal også lige være med på at der er dyr i huset, så jeg skal vist være glad for dem jeg har. 1 labrador, 1 golden retriver og 1 lille huskat.