fredag den 2. oktober 2009

Fredag..

Jeg havde bestemt mig for, at hvis jeg nåede det jeg synes jeg skulle idag på arbejde, så ville jeg flexe og tage tidligt hjem. Jeg nåede så slet ikke igang med det jeg havde planlagt, så mange ting dukkede der op, men skidt, jeg kunne ikke nå det alligevel idag, så hvorfor starte:)
Jeg havde glemt en enkelt ting da vi handlede igår og så er jeg nok også nød til at bage Piskerisets valnøddebrød i weekenden eller nogle boller til madpakken, så jeg smuttede hurtigt ind og hentede de par småting.

Da jeg kom hjem var planen, at jeg ville gå en dejlig tur med Emma i det skønne vejr og så lige støvsuge og ordne blomster.
Emma var hos farmor og farfar, men da jeg hentede hende kunne jeg godt se at det ikke blev som planlagt. Emma havde haft dårlig mave og er noget mat. Farmor havde forsøgt at vaske hende, men jeg kunne lugte at det ikke var nok.
Så den stakkels Emma måtte ind og i bad. Vi er løbet tør for hundeshampoo, så hun måtte få en omgang vask med mit baby-bad, men mon ikke det går.
Nu er hun puttet ovre på lammeskindet med et par håndklæder og snorker endda en lille smule. Planerne er ændret, for nu vil jeg ikke lige genere hende med hendes værste fjende støvsugeren, så de næste par timer skal nok tilbringes på sofaen og lige med at ordne et par småting..

9 kommentarer:

Linebinevaskemaskine sagde ...

stakkel emma må gå så grueligt meget igennem ;)

MissMuffin sagde ...

Jaa, bad er altså ikke hendes ynglings-aktivitet, men der er jo ikke noget at gøre:(
Heldigvis ser hun lidt mere frisk ud nu, så mon ikke hun snart er ovenpå igen og fortænger det frygtelig bad..

frk. Bibo sagde ...

Nååårh, det lille pus. Rigtig god bedring til hende. ;-)

MissMuffin sagde ...

Taak, vi håber på det er ved at være ovre:)

Bitten sagde ...

Stakkels Emma, god bedring til hende - men et rigtig fint billede :D

Mette Lykke sagde ...

Hvor ser søde Emma dog sølle ud i dag.
Det er da også to fæle ting ondt i maven og bad.. Godt du skånet hende for støvsugeren.

Madame sagde ...

Åh, stakkels Emma - rigtig god bedring med hende! Vores misser kan heller ikke døje støvsugeren.
Det var godt, at patienten ikke skulle høre på al den larm :)

MissMuffin sagde ...

Bitten, hun ser ikke særligt klog ud på billedet, men hun har altså altid så mange fede udtryk:)

Mette, hun var også temmeligt sølle, men hun virker til at være ovenpå igen og har fået et skud pro-kolin til maven så den kan gå iorden igen.
Det lyder til at farmor vidst ikke helt har overholdt reglerne om hvad Emma må få og ikke få..

Tak Madame, vi håber også du er ved at være ovenpå igen:)
Emma hader støvsugeren og emhætten, men ellers er hun heldigvis ikke så pylret..

Lone sagde ...

Stakkels Emma-pigen... Tænk at blive badet to gange på en dag :)
Men kær ser hun ud :-) Du er en god mor, MissMuffin.