tirsdag den 6. oktober 2009

7 brune ting...

Line har tagget mig i en lille farve-leg.
Jeg skal finde 7 brune ting i mit hjem, hvilket viste sig at være en udfordring. Havde Line valgt lyserød, hvid eller beige havde det ikke været noget problem, men brun har jeg ikke meget af, men det lykkedes da til sidst:) Ellers havde i fået billeder fra haven af visne blade og rådne æbler, haha..

1: I baggrunden ses min fine brune kiste, som er købt på aktion og siden givet til mig som gave.
2: En brun flettet kurv med stearinlys, så de er lige ved hånden.
3: En lille fin læder-taske.
4: Mit store og absolut ynglings-tørklæde i leopard.
5: Mit fine arvede sølvtøj med brunt skaft.
6: Lige nu står der en lille opsats på sofabordet med kastanjer i.

Og ikke mindst nummer 7:

Ikke forberedt på at skulle fotograferes:)
Poser!
Emma er måske ikke lige en ting, men en stor brun personlig, der bor herhjemme:)
Jeg tagger Mette Lykke, Irene og Piskeriset hvis de har lyst til at være med.
Farven er lilla:)

8 kommentarer:

Birthe sagde ...

Smukkest af de brune ting er nu søde Emma :-)

MissMuffin sagde ...

Haha, jeg ved nu ikke helt med de flyv-tænder hun efterhånden render rundt med:)

Linebinevaskemaskine sagde ...

Emma ligner bestemt ikke en der vil fotografers på 1. billede ;) men hun er da den fineste brune hunde-ting.

MissMuffin sagde ...

Hun hader faktisk kameraet, den sure hund:)
Hvis hun ikke var her ville det bestemt ikke være lige så hyggeligt at være hjemme, selvom man nogle gange ønsker hende langt væk når hun larmer om natten..

Pernille på 1. sagde ...

Ja Emma hun tager altså førstepladsen, puha jeg tror også at jeg skulle have kigget længe efter brune ting :)
Knus

Piskeriset sagde ...

Hvis du ikke havde valgt Emma som en af dem, ville jeg nok have 'brokket' mig ;-)

Jeg vil gerne lege med! Jeg kan godt lide lilla, men jeg har nok ikke så mange ting i den farve, så det er lidt af en udfordring - som jeg dog gerne kaster mig over!

Nu skal jeg dog lige hjem på Sjælland igen (sidder i toget på vej fra Vejle, hvor jeg lige har været til temadag. Sikke jeg kommer på fastlandet for tiden :-))

VillaVillaKulla sagde ...

Jeg elsker Emma :)

MissMuffin sagde ...

Pernille, det ville ikke være det samme uden Emma:)
Jeg synes også brun var en svær farve, men du må have en masse andre fine farver hjemme ved dig, herhjemme er det lidt mere "ferskt":)

Piskeris, Emma er godt nok blevet bloggens lille maskot:)
Lilla er en skøn farve, men jeg ejer faktisk heller ikke så meget lilla herhjemme.
Du må se hvad du kan finde når du engang er kommet hjem fra fastlandet:)

Lotte, jeg tror kærligheden er gengældt. Hvis du ikke havde Ollie, så var du også skrevet i mit testamente:)