torsdag den 8. oktober 2009

Krøller eller ej vol. 2...

Denne gang blev det "ej"...
Christina og Futte er lige kørt og nu sidder jeg her, en del hår kortere, uden krøller og med en fed, kort page:)
Mit hår trænger vidst godt nok til lidt kærlighed efter både permanent og afblegning, men jeg henter lige noget kur i salonen imorgen.
Så må vi se om jeg også bliver glad for det her. Umiddelbart er jeg ret begejstret og selv Kristian har (næsten frivilligt) sagt at det er pænt..

Dagen har været lang og hård, så jeg smutter li en hurtig tur rundt i blogland inden min dyne kalder...

6 kommentarer:

Linebinevaskemaskine sagde ...

Det er så dejligt med en helt ny frisure engang i mellem (selvom det ikke er så længe siden du fik sidst ;) )
Jeg skal helst have lavet noget nyt og vildt hvergang. Hvilken hårkur bruger du?

MissMuffin sagde ...

Jeg har de sidste maaange år haft den helt samme kedelige frisure, kun med varierende pandehår, så det her er vildt for mig:)
Jeg bruger en hårkur, som egentligt er en balsam, "Poul Mitchell Strengt".
Den koster 165 kr, er super god og meget drøj i brug. Fordi mit hår er lyst er det meget tørt. så jeg bruger den også som leave-in, den er fantastisk, et rigtig multiprodukt:)

Lone sagde ...

Må smile, når du skriver, at din kæreste - næsten frivilligt - syntes dit nye hår er pænt.
Jeg tror også, at det klær' dig meget bedre med glat hår.
Tillykke med det MissMuffin :-)

MissMuffin sagde ...

Kristian vil altså helst have at jeg ser ud som dengang vi mødtes for 5 år siden( 5 kg tyndere, langt lyst hår og meget poppet)..
Så tror han har lidt svært ved min nye stil...
Jeg kan li begge dele, men nu havde jeg lyst til at prøve noget nyt igen:)

VillaVillaKulla sagde ...

Jeg synes du er smuk med langt glat hår, krøller eller kort page. 5 kg. lettere eller 5 kg. tungere! Du er nemlig skøn som du er, og helt mig egen Sabina.
Hav en god aften smukke!

MissMuffin sagde ...

Åh, du så sød Lotte:)
Den vil jeg leve højt på hele aftenen!