lørdag den 24. oktober 2009

Regnfuld morgen...

Åh ha, hvor er det skønt at blive vækket kl. 6 sån en lørdag morgen, af en pekingeser der ligesom har noget hun skal, men når man så kommer ud kan hun ikke samle sig om det, fordi det regner på hende. Dejligt med en halv time i regnvejret!
Tror det er hævn fra igår, for der var jeg virkeligt ude i kulden. Vi havde herre-besøg af Dianna og hndes 2 vovser og normalt er Emma ligeglad lige med de 2, men igår var hun så sur og jaloux!
Lige nu ligger hun rullet i håndklæder for at tørre og er glad og tilfreds igen:)

Det var en rigtig hyggelig aften igår med masser af dejlig mad. Flutsene smagte rigtig godt og kagen var helt perfekt og konfektagtig:)
Idag skal jeg have hentet Lises fødselsdagsgave og en tur forbi torvet, for at se om de har oppet sig denne gang, så jeg kan få en ordenlig buket blomster med hjem.
De gule jeg for 14 dage siden er ved at være ovre det, men må siges at have holdt rigtig godt..

6 kommentarer:

Madame sagde ...

Tænk at du allerede har været ude at gå tur - jeg synes, det lyder lidt hyggeligt med en tavetur i stille regn.
Vi skal ud at købe ind om lidt, og bagefter skal vi have en ven på besøg.
Ha' en god dag, MissMuffin!

frk. Bibo sagde ...

Heh, bestemt lille dame dér. Det ER da lidt sjovt med de dyr med hver sin personlighed. Hav en god tur på torvet. ;-)

MetteSofie sagde ...

Du er godt nok tidligt oppe på sådan en regnvejrs lørdag.. Vi andre skulle lige tage os sammen til at komme ud fra dynerne - Det er jo lidt hyggeligt at ligge under en varm dyne og høre regnen udenfor ;) Ha en dejlig dag!

MissMuffin sagde ...

Madame, problemet er, at Emma ikke kan li regn, så hun kan ikke rigtig finde ud af at få ordnet det hun skal eller gå hverken frem og tilbage. Hun stod mest og ligende en stor lidelse:)
Det lyder også som hyggelige planer på sån en regnvejrsdag:)
Ha en god dag madame:)

frk. Bibo, hun er simpelthen det mest stædige og forkælede uhyre(min egen skyld), men nogen gange ryger charmen altså af det- fx. en lørdag morgen kl. 6 i regnvejr:)
Ha en dejlig lørdag:)

MetteSofie, jeg er altid tidligt oppe, jeg dur ikke til at sove længe- men jeg ville måske gerne lige haft haft lov til at ligge til kl. 7:)
Der er heller ikke vejr til at være ude i, min bytur blev også ganske kort!
Ha en god lørdag:)

Anette sagde ...

Vi har lige været til hundetræning - det dryppede lidt ned men ikke meget så det var fint. Jeg elsker at gå tur når det drypper lige så stille - der er stille og alting dufter så friskt. Rigtig god lørdag til jer - håber Emma er blevet tør ;-)

MissMuffin sagde ...

Her regner der godt nok en del, men godt i kunne komme igennem hundetræningen nogenlunde i tørvejr- ellers er jeres vovse da vidst oss lidt af en vandhund:)
Her er vi alle blevet tørre igen og resten af dagen må gå med indendørshygge:)