torsdag den 22. oktober 2009

En lille efterårsferie..

Jeg faldt tidligt om igår på sofaen, for så bare at vakle ind i seng. Jeg har sovet næsten 10 timer!
Emma indviede sin nye kurv i nat med stor succes, for hun har snorket en del:)
Nu er vi oppe for at sende Kristian på arbejde.
Selv sidder jeg med morgenhår, stearinlys og the med mælk og det vil jeg nok gøre lidt endnu. Jeg har ingen særlige planer for min forlængede weekend/miniferie, andet end jeg skal slappe af, få ordnet lidt herhjemme, bage og hygge.
Kl. 13.00 idag skal vi jo desværre til begravelsen af Kristians kammerat og det kommer nok i sig selv til at kræve en del kræfter, at være med til at begrave så ungt et menneske..
Så formiddagen kommer nok bar til at gå med ingenting og lidt mental forberedelse.

6 kommentarer:

Madame sagde ...

Hvor er det dog trist, at så en en mad er død, MissMuffin! Det bliver tung at være til begravelse.

Men jeg håber, du alligevel kan nyde din forlængede weekeend - det lyder skønt med fire fridage i rap.

MissMuffin sagde ...

Det bliver en hård omgang Madame. Ikke fordi jeg kender ham så godt, men jeg holder meget af hans søster og svoger og kun kan forestille mig, hvor hårdt det må være at miste en bror..

Mon ikke jeg kan, for der er også hyggelige ting på tapetet herhjemme...

Grith sagde ...

Det er en trist historie - sender de bedste tanker. Det må være noget nær det værste at miste sin bror i så ung en alder.

Hilsen Grith

Vibeke sagde ...

Det er altid trist at miste, både for familien og også for din mand, - sender de bedste tanker!
Jeg er sikker på, at du nok skal finde ud af, at finde hyggen frem, når det er overstået, bare duften fra et køkken hvor der bliver bagt er hyggeligt.
Knus
Vibeke

MissMuffin sagde ...

Grith, der var en trist ulykke og en meget hård begravelse..

Vibeke, det er svært at skulle begrave så ungt et menneske, for man føler jo virkeligt med den familie.
Men vi kom igennem..

Anette sagde ...

Hvor trist med den begravelse! Det lyder frygteligt. Mange tanker og kram herfra.