fredag den 30. oktober 2009

Morgendufte..

Hyacintherne er sprunget ud og sikke der dufter i stuen her til morgen!
Den buket krysanthemum jeg købte hos blomstermanden på torvet i lørdags, står stadig lige så pænt som da jeg købte den, så måske jeg skal skifte lørdags-buketten ud med lidt hyacintløg i stedet:)
I går gik jeg nærmest død på sofaen kl. 20! Det blev til lidt blunderi, inden jeg slæbte mig selv på badeværelset og i seng. Og jeg har bar sovet vildt godt i nat!
Idag har jeg endda bilen, for Kristian skal noget med kollegaerne i eftermiddag/aften og får nok brug for en chauffør:)
Jeg havde egentligt planlagt at jeg skulle ind til byen og starte julegaveindkøbene, men jeg tror heller jeg vil nyde at komme tidligt hjem og så tage ind til byen imorgen eller mandag..
Nu må vi se:)

5 kommentarer:

Piskeriset sagde ...

Jeg tror, jeg må vise det her indlæg til gemalen. Han mener altid, at jeg er uhørt tidligt ude med at købe julegaver, men nu kan jeg bevise, at der er andre, der har det ligesom jeg! :-D

Hav en god fredag - weekenden venter lige om hjørnet ;-)

VillaVillaKulla sagde ...

Søde, vi skal også ind til byen. Fejre I ikke Halloween i Ålborg så butikkerne lukker sent i dag (fredag) ?

Karin Grøn sagde ...

Ja- hyancinter er skønne, selvom de næsten kan blive for anmasende med al deres duft, men de er søde og dejlige.

MissMuffin sagde ...

Piskeris, det kan du roligt gøre. Min familie synes vidst jeg er lidt småskør, men jeg elsker jul og de der 24-26 dage er slet ikke nok til mig:)
Så når vi er i starten af november køber jeg julegaver, julepynt og planlægger julesmåkagerne:)

Søde Lotte, det ved jeg faktisk ikke om de gør. De har altid åbent til 19, men jeg tror ikke der er noget idag..

Karin, hundeprutter er også lidt anmasende, så er det rart med lidt blomster til at rense luften:)

Karin Grøn sagde ...

hæ hæ - nå ja