fredag den 30. oktober 2009

Det er altså for tidligt.. Eller...

Ork... Vi er jo ikke engang gået ind i november endnu og jeg er allerede i totalt julehumør!
En del af mine julegaver er planlagt og skal bar købes, men et par stykker afventer, at der kommer en ønskeseddel eller en god ide..
Vi har ikke plads til et juletræ i stuen og skal jo holde jul hjemme hos mor, men i år må være året hvor der for alvor skal samles julepynt- sån nogle kugler koster alligevel lidt:)
Når vi engang får et hus med plads nok, så skal vi have et ordenligt juletræ!
De små muffin-kugler er måske ikke vildt julede, men de er skrevet på ønskeseddelen, for de er da bestemt ikke til at stå for! Selv de lidt kitchede rensdyr er jeg blevet helt forelskede i...
Nå, nu skal jeg svælge videre i julebag, julepynt, gaveindpakning, julemad og adventsdekorationer...

8 kommentarer:

Anonym sagde ...

Du er nu lidt småskør :-)

Birthe sagde ...

Hi-hi , du glemte chokoladekalenderen :-))

Grith sagde ...

Det er da de sødeste muffin julekugler.

Vi er også i julehumør herhjemme. Det er vildt mærkeligt for det plejer jeg kun at være men Anders er glæder sig også til jul nu.

Så god jul!

Linebinevaskemaskine sagde ...

ej pjat, det er ikke for tidligt :) jeg mangler kun at købe 2 julegaver nu, og har spist årets første pebernødder i dag :D

Bitten sagde ...

De er voldsomt søde, de jule"kugler"! Hvor har du fundet dem?

Jeg synes aldrig, det er for tidligt at komme i julestemning :D

MissMuffin sagde ...

Jaa Mø, det er fordi jeg de sidste år mens jeg boede hjemme var lidt under-stimuleret, for der gad du ikke rigtig julen mere:)Det ligesom med bageriet, jeg over-kompensere bar lidt:)

Moster, det gjorde jeg da også!!! men mon ikke mormor husker mig ligesom hun plejer:)

Grith, de er nemlig rigtig fine- 4 stk. koster altså også 129 kr!
Det er da hyggeligt at Anders også er ramt, så er det lidt mere legalt:) Kristian (+ min familie) synes vidst bar jeg er lidt småtosset...

Line, du har da godt nok været flittig! Jeg køber ogsså julegaver for min far til mine brødre, fra mine bedsteforældre og assisterer også min mor og Pap lidt, så jeg er aldrig færdig før i december alligevel..
Jeg prøver at holde igen med julepynt og juleslik til midt november- for Kristians skyld:)

Bitten, de er fra Housedocter og koster 129 kr for 4 stk.
De kan bestilles på nordhjem.dk, men måske MandrupPoulsen i Sankelmarksgade også har dem eller kan få dem hjem?
Jeg elsker jul, det er anledning til at bage meget, shoppe meget og spise meget:)

Pernille på 1. sagde ...

Nej det er da slet ikke for tidligt at tænke på den slags ting, så længe at det er noget der gør en i dejligt humør så er det skønt. jeg er da også begyndt at kigge.

Knus

MissMuffin sagde ...

Man skal vel altid planlægge i god tid ikke?
Jeg har også købt de første julekugler:)