onsdag den 7. oktober 2009

Flyvende valnødder..

Emma og mig har gået en dejlig tur i det friske vejr og da vi går ned lang stien ved siden af haven får jeg en valnød i hovedet!
For noget tid siden, da Kristian og mig var på vej hen til bilen faldt der også en valnød ned lige foran os, men valnøddetræet står mange meter inde i haven, så det kunne ikke bar være blæst afsted. Vi troede måske det var et par drenge, som lige var cyklet forbi os, der havde kastet den. Da jeg kigger op idag efter at være kommet mig over chokket opdager jeg synderen: kragerne! Over mit hoved kommer et par krager flyvende med valnødder i deres næb. Der må være en der lige har tabt en over hovedet på mig:)

Nu har vi samlet æbler i haven, så jeg kan få lavet den æblesirup i aften. Den har været længe undervejs!
Men først skal jeg lige slappe af en halv times tid og så står den på taco og mexicanske øller:)

5 kommentarer:

Piskeriset sagde ...

Hæhæhæ! Angreb fra luften - ja, det er ikke lige det, man forventer ;-)

MissMuffin sagde ...

Ja, det kan det da vidst kun kaldes! Skøre fugle..
En ting at de måske sender en klat imod en, men de har da godt nok sat det tunge skyts ind:)

Annette sagde ...

Tak for kigget hjemmefra ☺ Utroligt hvad du bliver udsat for, bombardement fra krager......
Hav en god aften.

Bitten sagde ...

Festligt med en lille hilsen fra oven :D

Jeg har kun opnået at få en bog (altså, frugt fra bøgetræet, haha) i hovedet dette efterår. Vil da hellere have valnødder.

MissMuffin sagde ...

Var så lidt Annette:)
Vi bor jo lige midt på bakken. Der er en fantastisk udsigt oppe på toppen og jeg ville så gerne have et hus deroppe, men de er vidst ikke lige inden for vores rådighedsbeløb:)
Kragerne her i Nørresundby er åbenbart temmeligt fjendtlige anlagt:)

Ha en god aften!

Uha Bitten, du ved vidst ikke hvor meget sån en frisk valnød vejer, haha:)
Vi har så mange, men det er sån et svineri at gøre dem i stand, for den bløde skal(uden om den hårde skal) misfarver alt og har du ikke handsker på bliver dine hænder helt sorte..